Een conversieverhogende funnel voor Mountox

Mountox is een bedrijf dat zich richt op het makkelijk maken van het overstappen naar elektrisch rijden. Mountox vergelijkt elektrische auto’s, laadpalen en laadpassen om ervoor te zorgen dat je daadwerkelijk krijgt wat precies bij jou past.

Samen met Hubflow is Mountox een traject gestart om conversie voor het aanvragen van laadpassen te verhogen. Bij dit project heeft Hubflow gebruik gemaakt van de “marketingtheorie” om ervoor te zorgen dat de funnel optimaal kan werken. Deze funnel zorgt ervoor dat potentiĆ«le klanten op een optimale manier door de aanvraag worden geleid, waardoor het aanbod van Mountox zo duidelijk en aantrekkelijk mogelijk wordt gepresenteerd.

De uitdaging:
Een verhoging van de conversie ratio voor het aanvragen van laadpassen

Het resultaat:
Een funnel waarmee de conversie is gestegen met “zoveel”%

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Ontdek jouw kansen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Neem contact op

Sparren over
je business?

Plan een strategiesessie in