Stargo is een recruitment bureau gericht op het MKB in Nederland. Ze hebben als doel om werkgevers en werknemers te verbinden met een persoonlijke touch. Met een groot netwerk aan werkzoekenden kan Stargo verschillende bedrijven goed helpen op het gebied van recruitment en het aanmeld proces.
Samen met HubFlow is Stargo een traject gestart om de website naar een hoger niveau te tillen. Bij het ontwikkelen van de nieuwe website van Stargo is door HubFlow gebruik gemaakt van de toptaken methode. Dit laat zien welke taken de verschillende webpaginas hebben en welke duidelijk zichtbaar moeten worden gemaakt op de website. Hierdoor heeft de nieuwe website van Stargo een bewezen hogere gebruiksvriendelijkheid met hun nieuwe design.
Vacaturepagina
Voor een recruitmentbureau zoals Stargo is een duidelijk en overzichtelijke vacaturepagina erg belangrijk. Door een usability onderzoek is gebleken dat de oude vacaturepagina niet aan de voorwaarden voldeed om hun gebruikers te dienen. Aan de hand van het onderzoek is er ook uitgekomen aan welke voorwaarden een vacaturepagina moet voldoen:
- Zoek- en filterfunctie
- Keywoorden om op te vallen
- USPS toevoegen aan de verschillende vacatures.
- Vacature status
HubFlow heeft dit allemaal gedaan om de gebruiksvriendelijkheid van het solliciteren te bevorderen zodat werkgevers meer sollicitanten krijgen per vacature. Ook heeft dit direct impact op de business van Stargo aangezien ze meer werkzoekenden op hun website krijgen.
Samenwerking
Om tot een nieuwe website voor Stargo te komen heeft HubFlow intensief samengewerkt met Stargo als digitaal partner.Door deze hechte samenwerking is het proces optimal geweest en heeft de opgedane digitale kennis geleid tot een perfecte aanvulling op de digitale communicatie tussen Stargo en hun klanten. HubFlow heeft het design, implementatie en de content inrichting op deze manier zo efficiënt mogelijk kunnen uitvoeren.
Benieuwd naar het resultaat? Bekijk de website van Stargo!