Zorg voor een hogere conversie van het aantal bezoekers van je website
De voordelen van conversie optimalisatie
✓ Verhoging van het aantal klanten uit bezoekers
✓ Hogere omzet per bezoeker
✓ Lagere kosten per klant
✓ Hogere omzet per klant

Conversie website of webshop verhogen
Afhankelijk van het type website zijn er diverse soorten online conversies te onderscheiden. Denk voor bedrijfssites bijvoorbeeld aan een contact- of offerteaanvraag. Voor een webshop zijn bestellingen uiteraard het belangrijkste voorbeeld. Wat precies voor een hogere conversie zorgt, verschilt dan ook per website.
Conversie verbeteren begint met meten
Conversie-optimalisatie begint in alle gevallen met meten. Het is belangrijk om het conversiepercentage van uw site of shop in kaart te brengen. Dat is simpelweg het percentage van uw bezoekers dat overgaat tot actie. Als u bijvoorbeeld 100 bezoekers per dag heeft en dat resulteert in 1 bestelling, dan is het conversiepercentage 1%. Een conversie optimalisatie bureau richt zich dan op het verhogen van dit conversiepercentage. In dit voorbeeld betekent een verhoging naar bijvoorbeeld 1,5% een omzetstijging van 50%.


Conversie optimalisatie
Als bureau voor conversie optimalisatie doen wij er alles aan om meer conversie te genereren. Dit zal u helpen om uw online resultaten te maximaliseren. En dat is precies waar we naar streven met onze online marketing diensten. Om uw conversie te verhogen, zetten we niet alleen de echte quick wins op een rij, maar beginnen we bijvoorbeeld ook met A/B-testen. We richten ons vooral op de pagina’s die het dichtst bij de uiteindelijke conversie liggen. Denk dus aan product-, betaal- en landingspagina’s. Dergelijke pagina’s hebben immers de grootste impact op het conversiepercentage.